- Біз туралы
- Өнімдер
- Сатылатын мүлік
- Корпоративтік басқару
- Тұрақтылық және ESG тәжірибесі
- Инвесторларға
- Сатып алулар
- Баспасөз орталығы
- Байланыс
Өтінімнің мәртебесін тексеру
Бос жұмыс орындары
1) Қоғам қызметіндегі комплаенс-тәуекелдерді тиімді басқару жөніндегі қызметке жалпы басшылықты жүзеге асырады;
2) қоғам ұшырайтын комплаенс-тәуекелдерді басқарудың кешенді жүйесін ұйымдастыруды, енгізуді және қолдауды қамтамасыз етеді;
3) қызмет қызметінің бағыттарын айқындайды;
4) комплаенс-тәуекелдерді басқару жөніндегі ішкі нормативтік құжаттарды әзірлейді және олардың қоғамда сақталуына мониторингті жүзеге асырады;
5) қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелері дайындаған ішкі нормативтік құжаттарға, оларға өзгерістер мен толықтыруларға сараптама жүргізеді;
6) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыру (жылыстату) және терроризмді қаржыландыру мәселелері бойынша сыртқы реттеушілік талаптардың және қоғам қызметіне қолданылатын өзге де реттеушілік талаптардың мониторингін жүзеге асырады және олардың өзгеруін Қоғам қызметкерлерінің назарына жеткізуді қамтамасыз етеді;
7) Қоғам қызметінің заңнама талаптарына және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкестігі мәселелері бойынша тексерулерді жүзеге асырады;
8) Қоғам қызметінің барлық түрлері бойынша комплаенс-тәуекелдерді анықтау үшін қоғамның бизнес-процестерін талдауды жүзеге асырады және оларды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
9) комплаенс-тәуекелдерді бағалауды, оның ішінде қоғамның негізгі бизнес-процестерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ұшырауын бағалауды, Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруды (жылыстатуды) және терроризмді қаржыландыруды жүзеге асырады;
10) комплаенс бойынша бақылау рәсімдерін әзірлейді және оларды автоматтандыру жөніндегі техникалық тапсырмаларды әзірлеуге (қажет болған жағдайда) қатысады;
11) бастамашылық ақпараттандыру арналарының тиімді жұмысын қамтамасыз етеді;
12) комплаенс-тәуекелдердің жай-күйі туралы есептерді, АКҚ функциясын орындау шеңберінде өзге де есептілікті қалыптастырады және оларды Директорлар кеңесіне және өзге де мүдделі тұлғаларға ұсынады;
13) Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мақсатында тиімді ішкі бақылауды қамтамасыз етуге бағытталған іс-шараларды іске асыруға жалпы бақылауды, үйлестіруді және мониторингті жүзеге асырады;
14) жұмысты жетілдіру және жеке және заңды тұлғалардың шағымдарын беруге ықпал ететін себептерді жою мақсатында тиісті ұсынымдар бере отырып, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін талдау және қорыту;
15) жеке және заңды тұлғалардың нормативтік құжаттардың бұзылуы, Қоғам қызметкерлерінің қызметтік міндеттерін орындау кезіндегі заңсыз әрекеттері туралы сын ескертпелері, мәліметтері бар өтініштерін қарауға қатысады;
16) сыбайлас жемқорлық, алаяқтық, Қоғам қызметкерлері тарапынан өкілеттіктерді өзге де теріс пайдалану фактілері бойынша өтініштерді, хабарламаларды, сұрау салуларды қарайды;
17) қоғамның жекелеген қызметкерлері мен құрылымдық бөлімшелерінің жұмысында анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктерді жою жөніндегі ұсынымдарды, сондай-ақ АКҚ құзыреті шеңберінде көрсетілген бөлімшелердің жұмысын оңтайландыру жөніндегі ұсынымдарды әзірлейді және қоғам басшылығына ұсынады;
18) қызметтің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік уәкілетті органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
19) АКҚ құзыреті шеңберінде Қоғам қызметкерлерін оқытуды және олардың білім деңгейін арттыруды ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
20) АКҚ құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлеріне консультациялар береді;
21) АКҚ құзыретіндегі, оның ішінде ірі және мүдделі мәмілелерді қарау және келісу процесіне қатысу шеңберінде Қоғам қызметінің мәселелері бойынша қорытындылар береді;
22) ішкі нормативтік құжаттарда көзделген өзге де функциялар.
АКҚ басшысының негізгі міндеттеріне мыналар кіреді:
1) Қазақстан Республикасы заңнамасының, мемлекеттік органдардың, Жалғыз акционердің актілерінің және қоғам қызметіне жататын өзге де құжаттардың нормалары мен талаптарын сақтау;
2) жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария талаптарын сақтау;
3) жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормалармен және қоғамның Іскерлік әдеп кодексімен белгіленген іскерлік әдеп және корпоративтік мәдениет нормаларын сақтау;
4) еңбек тәртібін және ақпараттың құпиялылығын сақтау;
5) Осы лауазымдық нұсқаулықта көзделген функцияларды сапалы және уақтылы орындау;
6) қызметтің жұмыс жоспарларын орындау;
7) жаңадан қабылданған қызмет қызметкерлерінің қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын зерделеуін қамтамасыз ету;
8) анықталған операциялық және кредиттік тәуекелдер туралы қажетті ақпараттың залалдар базасына уақтылы енгізілуін бақылау және қамтамасыз ету (Lost.kaf.kz).
Бағыну деңгейі: Директорлар кеңесіне.
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін.
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес.
Іссапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі бір немесе бірнеше бейіндік салаларда – құқықтану, қаржы, экономика, менеджмент немесе бизнес-функциямен байланысты басқа да сабақтас бағыт;
Жұмыс тәжірибесі: кәсіби салада кемінде 5 (бес) жыл, оның ішінде:
Қажетті іскерлік қасиеттер:
білім:
Қазақстан Республикасының облыстағы заңнамасы:
дағдылар:
Тілдерді меңгеруі:
Қазақ тілі: иә
Ағылшын: құпталады
Орыс: иә
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: MS Office, 1С.
Байланысушы тұлға: Балнур Куанышбаева
Байланыс телефоны: 8 (7172) 55-65-33 (ішкі:1601)
Эл.мекенжайы: b.kuanyshbayeva@kaf.kz